פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק

פייסבוק היא הרשת החברתית, המובילה והפופולארית ביותר בעולם, רק בישראל ישנם למעלה מ -3.5 מיליון גולשים פעילים אשר מבקרים מדי יום באתר, חלקם מבלים בפייסבוק שעות ארוכות. לכן, כל עסק שמעוניין בחשיפה רחבה ויעילה יכול לפרסם בפייסבוק וליהנות מחשיפה אפקטיבית ורחבה לתכנים שונים ומפרסום אפקטיבי שמביא לתוצאות, כל עוד עושים זאת נכון ובעזרת מומחים לנושא. יש מגוון דרכים ושיטות לפרסום בפייסבוק, חלקם בחינם על ידי יצירת דף עסקי והעלאת תכנים מקוריים ויצירת דיאלוג ישיר עם קהל האוהדים וחלקם באמצעות כלי הפרסום שפייסבוק מציעה כמו פרסום ממומן.

חשוב להדגיש כי עסקים רבים מפרסמים בפייסבוק אך לא כולם מצליחים להשיג את מטרות הפרסום כיוון שהם לא נעזרים באנשי מקצוע מיומנים. כדי להשיג את מטרות הקמפיין חשוב לפנות לחברה מקצועית ומנוסה וזו תגדיר את קהל היעד אליו יש לפנות, תנהל את הדף העסקי של החברה בפייסבוק ותכין דף נחיתה ייעודי אליו יגיע כל מי שנחשף לפרסום והקליק עליו בפייסבוק.

Facebook_logo-6

למי כדאי לפרסם בפייסבוק?

פרסום בפייסבוק מקנה יתרונות רבים לעסקים מכל התחומים ובכל גודל. הפרסום ברשת החברתית הפופולארית מעניק חשיפה רחבה ומאפשר למפרסם להתמקד בקהל יעד מוגדר מראש לפי מאפיינים שונים כמו קבוצות גיל (לדוגמה גילאי 20-25), מין, סטטוס משפחתי, מצב סוציו אקונומי, השכלה, תחומי עניין עוד. הפרסום בפייסבוק מתקדם וניתן להגיע ביעילות ללקוחות פוטנציאלים חדשים וזאת מבלי צורך להשקיע סכומים גדולים בקמפיין. הפרסום בפייסבוק משתלם עבור כל עסק שמעוניין בנוכחות באינטרנט ומחפש דרך יעילה למיצוב ומיתוג העסק. כמו כן, הפרסום בפייסבוק אפקטיבי עבור עסקים הזקוקים לחשיפה גבוהה כדי להחדיר מוצרים או שירותים חדשים.

עם זאת, חשוב לזכור כי גולשים רבים מחפשים מוצרים ועסקים במנועי החיפוש, במיוחד בגוגל, לכן כאשר מעוניינים לזכות בחשיפה ממוקדת ולא אקראי נהוג להעדיף פרסום בגוגל על פני הפרסום בפייסבוק.

מה כולל הפרסום בפייסבוק?

כל עסק יכול לנהל את הפרסום בפייסבוק בעצמו אך הניסיון מראה כי על מנת לזכות בקמפיין אפקטיבי שמביא לתוצאות יש לפנות לחברה מקצועית שמתמחה בניהול קמפיינים ברשת החברתית. את הפרסום בפייסבוק ניתן לנהל במספר שיטות ולרוב נהוג לשלב ביניהן כדי להגיע לתוצאות הרצויות. שירות מקצועי לפרסום בפייסבוק כולל בין היתר-

  • הגדרת מטרות ויעדי הקמפיין עם הלקוח
  • הקמת וניהול דף עסקי בפייסבוק
  • העלאת תכנים מקוריים (פוסטים, סרטונים ותמונות) כדי להגביר נוכחות וחשיפה
  • פרסום בפיד החדשות ופרסום ממומן
  • הקמת עמוד נחיתה
  • שיווק ויראלי

יתרונות הפרסום בפייסבוק

הפרסום בפייסבוק מאפשר לעסק להגדיר במדויק את קהל היעד הרלוונטי לפרסום. ניתן להעלות תכנים מקוריים, ייחודיים ומגוונים כמו תמונות וסרטונים, במטרה להגביר את הנוכחות ברשת ולזכות בלייקים רבים. הפרסום בפייסבוק מאפשר ליצור דיאלוג עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים. כמו כן, עלויות הפרסום בפייסבוק זולות יותר בהשוואה לחלופות כמו פרסום ממומן או קידום אורגני בגוגל. בנוסף, הפרסום בפייסבוק גמיש וניתן ליצור אירועים ולהזמין אליהם משתמשים רבים.