פרסום בגוגל אדוורדס

ניהול מסע פרסום בגוגל אדוורדס

מנוע החיפוש הפופולרי ביותר הוא גוגל וכל עסק המעוניין לזכות בחשיפה רחבה אך ממוקדת יכול לנהל קמפיין פרסום אפקטיבי באמצעות הכלים שגוגל מעמידה לרשות המפרסמים. פרסום בגוגל מביא לתוצאות רצויות כל עוד פונים לחברה מקצועית על מנת שזו תנהל את הקמפיין. את הקמפיין מריצים באמצעות גוגל אדוורדס ובו כלים אנליטיים מתקדמים אשר מאפשרים ליצור מודעות פרסום אפקטיביות שמביאות לתוצאות. באמצעות גוגל אדוורדס ניתן להגדיר קהלי יעד שמאפייניהם ידועים מראש, לבחור ביטויי מפתח מתאימים ובמהלך הקמפיין ניתן בעזרת הכלים הסטטיסטיים של גוגל אדוורדס לעקוב אחר הצלחת הקמפיין, ובמידת הצורך לעצור אותו, לבצע שינויים ולייעל ולשפר את התוצאות.

Google-Logo

השילוב בין אורגני לממומן:

קמפיין ממומן טוב כתוסף כוח והשפעה לקידום אורגני. הוא מהווה דחיפה ועשוי להאיץ ולהעצים את הנוכחות של המוצר או השירות ולבסס אותו בתודעת הגולשים שייחשפו אליו, אותם המהווים קהל יעד פוטנציאלי שהוא גם מאגר הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

 

שחקני חדשים בזירה:

קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס מציג אתכם כשחקנים חדשים ולגיטימיים במשחק. הוא יוצר עניין בעצם החידוש. הוא מעורר סקרנות. כשהוא מקביל לקידום אורגני הוא מהווה מכפיל כוח חשוב.

 

קמפיין איכותי וממיר:

השניות הבודדות שיש לגולש להציץ במודעה שלכם היא זמן קצר מאוד אבל זה הזמן היחיד שיש לכם על מנת לשכנע אותו לאלתר לא רק להמשיך לגלוש באתר שבו הוא נחשף אל הפרסום שלכם אלא לעשות את מה שהוא רוצה ומצפה לו מכם, מה שהפרסום שלו נועד לשכנע אתכם באמצעותו- לבצע המרה, להזמין מוצר או שירות.