איפיון הקמפיין

קמפיין אורגני או ממומן בגוגל אדוורדס עשוי לקדם את האתר שלכם באופן משמעותי.
על מנת למצות את היתרונות חשוב לבנות את הקמפיין נכון מבחינה מקצועית, להקפיד על תנאים ועל מאפיינים איכותיים: יש, תחילה, לקבוע את המסגרת התקציבית לקמפיין על מנת לקיים אותו בעלות שאתם יכולים לעמוד בה. לאחר מכן יש לבצע מחקר מלות מפתח, לבנות קבוצות של מודעות מנוסחות – חדות, תמציתיות, בהירות; יש לתזמן את פרסום המודעות ולפצל אותן בין קבוצות מודעות שונות.
קמפיין קידום ממומן מאפשר לכם גמישות מרבית בחולקת התקציב על פי ימים, שבוע, חודש ועוד.אתם מחליטים לכמה ימים לחלק את התקציב הכולל. אם, לדוגמה, יש לכם תקציב חודשי/יומי נמוך ניתן לשנות האת הסכום על פי הדרישה בכל עת.
איפיון קמפיין נעשה בתחילת התהליך והוא כולל: מחקר אודות בית העסק המקודם, התאמת ציפיות מתהליך הקידום בגוגל ובחירת מילות המפתח לפי קהל יעד מדויק לבית העסק, למוצרים ולשירותיו.

 

planning