מחקר מילות מפתח

על מנת למקסם את הפוטנציאל השיווקי של הקמפיין, חשוב להשתמש בו במילות מפתח רלוונטיות וחזקות. מומלץ ליצור כמה נוסחים של מודעות קצרות המכילות וריאציות שונות של מלות המפתח ובעיקר- מודעות ממוקדות ומניעות לפעולה. התכנסתם לשם כך, זוכרים?

 

media-icons

במקרה של קמפיין ממומן, בשונה מקידום אורגני, הוא ממוקד ומכוון. על פי רוב הוא קצר מועד, ודאי כאשר חלה מגבלה תקציבית, לכן יש חשיבות להיותו ממוקד, מהודק, חד ו- כאמור- מניע לפעולה. אם אתם מוכרים מוצר או שירות, אתם חייבים לפנות אל הגולש ולשכנע אותו בצורך או בכדאיות שברכישת המוצר או השירות שלכם ומחקר מילים מדויק ואיכותי יכול לעשות את ההבדל בין קמפיין שפועל לאחד שמדשדש…