קמפיין רימרקטינג

קמפיין רימרקטינג בגוגל אדוורדס

שיווק מחדש, או בשמו הידוע יותר קמפיין רימרקטינג, הוא כלי חדש ומתקדם בגוגל אדוורדס אשר מאפשר להציג מודת פרסום ממוקדת ואפקטיבית יותר בפני גולשים שביקרו בעבר באתר או בדף הנחיתה של העסק. הסטטיסטיקה מוכיחה כי מרבית הגולשים שלוחצים על מודעת פרסום ממומן ינטשו את עגלת הקניות ולא ישלימו הזמנת מוצר או שירות ובאמצעות קמפיין רימרקטינג ניתן להציג בפניהם מודעה ממוקדת יותר שמגבירה את המודעות למותג ומסייעת לעסק המפרסם לנהל דיאלוג ישיר ואפקטיבי יותר עם הגולש, מה שמוביל ליחס המרה גבוה יותר בהשוואה לקמפיין פרסום רגיל, ומכאן לשיפור משמעותי של השלמת ההזמנה על ידי גולשים שלא השלימו את הרכישה בפעם הראשונה.

מודעת הפרסום במסגרת קמפיין רימרקטינג תופיע במהלך הגלישה באינטרנט בגוגל ובאתרים שותפים של גוגל כמו יוטיוב ואתרים רבים אחרים, ניתן להציג מועדות ממוקדות מבוססות תוכן, סרטוני וידאו או באנרים.

remarketing

קמפיין פרסום ממוקד ואפקטיבי

מחקרים שנערכו בשנתיים האחרונות מגלים כי אמנם גולשים רבים מגיעים לאתר כלשהו אחרי שנחשפו אליו בפעם הראשונה אך מרביתם לא ירכשו את המוצר שעומד למכירה באתר. לכן, באמצעות קמפיין רימרקטינג, שיווק מחדש, ניתן לפנות מחדש לגולשים שביקרו באתר או בדף הנחיתה הייעודי של העסק, ולהעביר מסרים שיווקיים ממוקדים יותר. המסרים השיווקיים החדשים מציעים פרטים נוספים אודות מוצר, מבצע או כל אלמנט פרסומי אחר. חשוב להדגיש כי כדי להפוך את הגולש הממוצע ללקוח המבצע רכישה יש לחשוף בפניו את המסר השיווקי מספר פעמים, ובאמצעות הרימרקטינג ניתן ליצור מעין רשימת לקוחות פוטנציאלים שביקרו בעבר באתר של המפרסם או הביעו עניין במותר שהוא מספק אך טרם רכשו אותו בפועל. קמפיין רימרקטינג נועד להגיע לאותם גולשים שהתעניינו במוצר או רכשו אותו בעבר ולהעביר להם מסרים ממוקדים יותר ומותאמים אישית.

רשימת שיווק מותאמת אישית

גוגל אדוורדס מסוגל למשוך נתונים רלוונטיים ולהתאים אותם ללקוחות הפוטנציאליים תוך התבססות על קובץ נתונים שכולל את פרטי המוצר והאלגוריתם המתוחכם מתאים אותם לגולש. עם זאת, חשוב לדעת כי יצירת קמפיין רימרקטינג בגוגל אדוורדס אינה משימה פשוטה לכן מומלץ לפנות לחברה מקצועית ומנוסה בתחום השיווק באינטרנט. כדי להכין קמפיין רימרקטינג יש להוסיף קוד לאתר של העסק, קוד זה נועד ליצירת קבצי קוקיס (עוגייה) ושתילתו במחשב של הגולש שמגיע לאתר. כך למעשה יוצרים רשימה של לקוחות פוטנציאליים ובאמצעות קמפיין רימרקטינג ניתן להציג בפני הגולש מסרים שיווקיים ממוקדים ומותאמים אישית יותר. אפשרות זו מוכחת ברמת האפקטיביות שלה ובקבלת יחסי המרה גבוהים בהשוואה לחלופות.

החשיפה הממוקדת והרחבה בפני הלקוחות הפוטנציאליים אליהם מעוניינים לפנות ניתנת להתאמה על ידי המפרסם וניתן לקבוע בכל פעם מסרים שיווקיים אחרים בהתאמה למאפיינים שונים ולפי פילוח שונה בכל פעם. ניתן לבחור באיזה אתרים תופיע מודעת הפרסום ויש אפשרות לקבוע את המינון וזמני הופעת מודעת הפרסום בהתאם לצרכי המפרסם. לכן, קמפיין רימרקטינג מגביר משמעותית את כמות הכניסה לאתר של העסק ומוביל לתוצאות אפקטיביות ואיכותיות.