הנעה לפעולה באתר

הנעה לפעולה באתרים

אם יש לכם אתר שאתם רוצים לקדם, ובפרט מוצר או שירות שאתם רוצים לקדם דרכו, חשוב מאד לכלול באתר הנעה לפעולה. הנעה לפעולה היא המפתח באמצעותו המבקרים באתר יגיעו עד אליכם ובסופו של דבר יהפכו ללקוחות של ממש. אך מהי אותה הנעה לפעולה ובמה היא מתבטאת? וכיצד אנו יכולים לעזור לכם לייצר אותה ולגרום לה להיות אפקטיבית? כדי למצוא את התשובות לשאלות אלה, המשיכו לקרוא.

 

תרשים הנעה לפעולה

 

הנעה לפעולה – מה היא ולמה היא חשובה?

הרעיון שעומד מאחורי הנעה לפעולה נקרא "יחס ההמרה", כלומר, היחס בין האנשים שמבקרים באתר או בדף הנחיתה שלכם לאלה מתוכם שהופכים ללקוחות או למנויים בפועל. הפעולה אליה אתם מעוניינים להניע את המבקרים היא להירשם לאתר שלכם או לרכוש מכם שירות או מוצר. איך זה מתבצע? באמצעות טקסט אפקטיבי ומשכנע, שיגרום להם להבין שאתם מציעים להם משהו ייחודי שהם רוצים, למשל: יהפוך את חייהם לטובים יותר, מרגשים יותר או לחלופין רגועים יותר; יגרום להם להרוויח משהו: כסף, זמן, או אורח חיים בריא יותר; יפתור להם בעיה שמציקה להם ועוד.

 

הנעה לפעולה – זו המומחיות שלנו

כחלק מהשירותים הרבים אותם אנחנו מספקים, בשירות של קידום אתרים עם יובי, אנשי הצוות שלנו שמים דגש על הנעה לפעולה, מתוך הבנה עמוקה שזוהי נקודת התורפה של אתרים רבים שמציעים שירותים או מוצרים – הם פשוט לא יודעים כיצד לפנות ללקוחותיהם הפוטנציאליים בדרך משכנעת. אנחנו, כבעלי ותק וניסיון של שנים בתחום – יודעים. אנחנו מציעים גם ייעוץ ושיפור של טקסט ההנעה לפעולה באתרים קיימים, וגם חשיבה משותפת יחד אתכם על טקסט כזה לאתרים חדשים. אנחנו נלווה אתכם לאורך הדרך ונבחן למשך תקופה עד כמה ההנעה לפעולה באתרכם היא יעילה ומשיגה את המטרה, ונהיה נכונים תמיד לבצע התאמות ושינויים לפי התוצאות בשטח. איתנו לא תפספסו לקוחות – אתם יכולים להית בטוחים בזה.